söndag 22 november 2009

söndag

Vilken miss igår fick jag för mig att den här fina skålen var lite för lortig så jag måste diska den. Ja vad bra det fans en plats kvar i diskmaskinen jag stoppar in den. 10 minuter senare öppnar jag diskmaskinen för att plocka ut ett par glas då ser jag att färgen hänger o nästan allt hade försvunnit, ååååååååååå vilken ångest hur kunde jag vara så dum tänk om jag hade tänkt lite först,jaja lätt att vara efter klok men den är ju fortfarande rätt fin.

Igår var vi på lions loppis i bäsna oj oj vad folk o skräp det var men jag hittade två fina ljusstakar (kommer bild senare). Och sen fick jag en lite plåtburk av mamma som det stog något i locket på men jag har inte hunnit titta på den än.

Någon har hängt hit en ram utanför vårt pannrum Jimmy sa att den hade hängt där i ungefär 3dagar men jag har inte sett den, jag såg att det hängde något där i går men orkade inte gå ut o kolla. Men jag var ut i morse o det var en ram som kom från en spegel tyvärr var det inget speciellt, men jag sparar väl den tills jag vet vad den kommer i från o varför den hängde hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar