torsdag 12 november 2009

Jul förberedelser


Lite julförberedelser en stor mosskrans med fina vita snören och fina isdroppar.
Ska börja lite smått så jag inte behöver göra allt sen, julen är ändå så fin så varför inte njuta i länge.

Igår kl sex var jag o pojkarna o tankade o då passade vi på att åka på en liten loppis, nej det var inte så det gick till jag hade hittat en loppis på nätet i kyrkbyn o jag är så loppis sugen så jag ringde numret. Det gick jätte bra att komma förbi men dom var inte hemma fören vid halv fem, tiden rusade iväg så vi kom inte iväg fören vid halv sex snåret men det är aldrig försent för loppis.
Fyndade några små silverfat (dom är i diskmaskinen därför ingen bild) fast dom hade mest bildelar o det är inget jag vill ha eller behöver. 14 hela pix kostade dom men han prutade ner det till en 10, tyckte nästan synd om honom som kom o öppnade o så handlade jag så lite o sen prutade han ner det ännu mer.
Men tack ändå till alla fina små loppisar som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar