lördag 14 november 2009

Klart i hallen


Nu har jag äntligen blivit klar i hallen. Dynan var klar för några dagar sedan men det tog några dagar till innan krukorna blev färdiga.Nu är jag nöjd känns skönt med lite nytt.

Tänkte gå ut o skriva lite på mitt skrin senare, har hittat ett fint stycke på latin som jag ska skriva på. Ska även slita lite på min ljusstake för den är oxå färdig, tänkte att jag skulle ha den istället för en sådan där vanlig tråkig adventsstake, målade adventsstakarna vita förra året men det hjälper inte dom är sååååååååååå tråkiga ändå.

Nu har mina kottar torkat fast jag tror att jag måste ut o plocka flera, men dom blev jätte fina när dom torkar precis som jag ville spretiga.
Fast jag jobbar till 17.00 o då är det mörkt redan så det får nog bli på måndag, ska tjata lite på Jimmy så han köper lim till limpistolen oxå för jag behöver lite sånt.

Ha en trevlig kväll det ska jag (hoppas det finns någon bra film att se bara) kramar

1 kommentar: