söndag 8 november 2009

Kalas fyllt


Tänkte trots detta fantastiska väder försöka ta mig ut i skogen o plocka lite mossa.
Har fått en ide jag bara måste prova fast ni får se sen om det blev bra annars slänger jag det bara.
Ska även ta fram symaskinen o sy lite ,har lite jag ska göra men jag blir så trött av det här vädret.
I mon bär det av till Örebro på en mamma systrar shopping ska bli så kul, tänkte kolla om det finns några bra loppisar i närheten.

Nu närmar ju julen sig med stormsteg så jag tänkte försöka börja handla julklappar i tid i år.
Pojkarna är inte det största problemet för dom älskar ju allt i leksaksaffären , utan alla andra som inte önskar sig någonting eller dom vet inte.Brukar alltid bli kvar till sist.

Vi var på farsdags middag i går hos mamma o pappa. Tack mamma för en fantastisk middag, allt var perfekt dukningen o maten super. Även fast chokladfondantenn inte blev lyckad enligt dig så var den god ändå.
Det blev nästan halv åtta hos mig igår tre 10 till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar