tisdag 22 december 2009

uppätna



Jag blir så ledsen vilken bild jag än tar så ser det ut som att granen har ätit upp allt jag hängt i den så ni får några bilder på något pynt. Så nästa år jag hoppas att Jimmy inte läser detta men då ska jag köpa den tjockaste granen jag kan hitta, så att pynterna hamnar utan på granen och köpa en ny ljusslinga. Kanske kommer på mellan dagsrean då kan jag fynda en.

En sak som blev precis som jag ville är glasbukarna som jag har gjort om till ljuslycktor som ska hänga i trädet ute på juldagen, när Jimmys sida kommer över till oss på julfirande.

Såg just en sak på äntligen hemma en krans av kvistar som hon målade röd jätte fint o jag tror att jag ska göra det, fast jag ska ha dom raklånga antingen vita eller röda som bordsdekoration. får ut o hämta i morgon när jag kommer hem från jobbet. Självklar efter att jag har stoppat in julskinkan i ugnen.

Vill önska en riktigt God Jul och Gott Nytt År
kramar Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar