lördag 26 december 2009

nu är glada julen slut slut

Ja nu är julen slut o jag njuter av alla mina julklappar, ska prova min tryck kokare någon dag.
Har fått en massa andra saker oxå bla ett par fina svarta gummistövlar, och det bästa av allt ett presentkort på lavendel o romantik så dit ska jag o shoppa någon dag.
Tänkte även att jag ska besöka mellandags rean o se om jag gör några fynd, min vision är att man kan aldrig få för mycket saker.

Igår var vi på heanöjet i Mockfjärd Jolly George och man in black spelade. Det var en grymt kul kväll tack karin det var länge sedan vi var ut så det gjorde det extra kul.
Idag har varit en väldigt lugn dag.
Såg att det är auktion i morgon i budhuset tittade i katalogen o det var en massa fina saker, får se om jag hinner ner i morgon.Kanske det kommer något fynd med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar