fredag 18 december 2009

sjuka barn

Nu har båda barnen varit sjuka nästan hela veckan så jag ringde till vårdcentareln så vi fick en tid i morse. Deus hade öroninflamation och krupp och hon trodde att han kankse hade en inflamation till i kroppen, han har även fått jätte mycket nässelutslag på kinderna, och lite ögoninlamation på båda ögonen. Ja efter den listan kan man liksom fösrtå att han inte är så pigg, förstår inte men dom lyckas alltid dra på sig flera saker på en gång varje gång dom är sjuka.

Till råga på allt så känner jag mig inte hundra heller fick en dos av Jimmys förråd så nu är jag lite piggare, men det blir ingen julklappas handel ikväll det orkar jag inte.
Så lite pressad o stressad känner jag mig över att jag inte är är klar än o det är bara 6dagar kvar.
Har för mig att kupolen har haft öppet till 22 någon dag före jul så får hoppas att dom har det i år oxå.

Den fina pläden har Jimmy fått i julklapp av olema dom ger faktiskt riktigt bra julklappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar