måndag 7 december 2009

ren ända in


Har varit o badat i Maserhallen igen nu är det tredje veckan i rad, men det är så kul o pojkarna älskar det.
Fyra timmar i badet tar på krafterna så
om krafterna räcker tänkte jag försöka baka pepparkakor senare, mmmmmmm älskar pepparkaksdeg det är så gott speciellt ny gjord.

Lite avis blev jag min syster Johanna har bokat en resa till Mexiko på juldagen, två veckor i värmen ooooooooo vad skönt.
Hoppas ni får det skönt tänk på mig när ni solar (blekast i Sverige) o badar.

Fick veta att vi är bjudna på nyårs fest i år ska bli så kul (hoppas jag) det är verkligen inte varje år det händer. Brukar vara jag som lagar mat o folk kommer förbi, det är oxå kul men det är kul att komma till någon annan.Men det är långt kvar så det hinner säkert ändra sig, så jag försöker att inte ha så höga förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar