måndag 23 augusti 2010

Tvätta är tråkigt


Ja vad ska man säga jag hade en massa annat o göra idag men vad har jag gjort,ööööööö ingen ting jo jag satte på en tvättmaskin jippi.
Mamma ringde mig o var väldigt loppis sugen så hon frågade om jag ville med till Rättvik, tvätta/shoppa inte så svårt att välja.
Inte för att vi hittade så många loppisar men två är bättre än ingen, så den lilla ljus gråa väskan o två gafflar hittade jag.
Den ena gaffeln är faktiskt en gaffelkniv till för dessert o jag gillar inte att äta dessert med sked. En sådan har jag letat efter länge o jag vill ju självklart ha den i min serie.
Det enda som var lite synd med den är att jag bara har en.(så har du några så vill jag gärna köpa dom)
Sen åt vi lunch i Rättvik och så skulle vi gå på dom få butikerna som finns men nästan allt som vi ville gå på var stängt, men vi var in på team sportia o jag hittade lite nya träningskläder.
Men det blev en super skön dag ändå, så nu har jag massor att stå i.
Njut av solen medan den lyser kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar