lördag 28 augusti 2010

Nu börjar det bli lite fullt !



Jag måste nog måla färdigt allt o sen sätta in en annons om loppis för det börjar bli så mycket saker i Boden nu.
Hittade ett superfint överkasst till dubbelsäng för 40 kr, det ligger redan i tvättmaskinen.
Vi var även in hos Irma's uthus där finns det för mycket fint, men jag fastnade för dom här söta lycktorna.
Sen åkte vi mot Romme o där fanns det hur många loppisar som helst, där köpte jag detta fina armband för 1,50 hon ville ha två kronor men jag hade 1,50 löst så hon tog det sjukt lite.

Vi hittade på ett hus där dom hade en stor lada ,med massor av saker där hittade jag ett takräcke till min bubbla för 50kr, vi ska hämta nästa vecka allt fick inte plats i polo'n.

Men det är helt sjukt vad man kan fynda köpte nya skridskor och det fina avställningsbordet för 70 kr.
Så nu måste jag gå ut o måla lite så det stora skåpet blir klart någon gång.
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar