torsdag 26 augusti 2010

Man kan ju börja undra


Vilka problem man har egentligen har, fick en kupong från HM på 25% o den kan man ju inte bara slänga.(hallå)
Så ja jag råkade gå in o beställa igen, det är för enkelt att göra det.
Man kan som jag gör nu ligga i soffan i mys kläder o klicka in lite ,nej usch nu börjar jag känna att jag har beställt för mycket.
När jag kommer till ICA där jag hämtar ut mina paket känns det som att dom undrar vad jag pysslar med egentligen, hämtar paket stup i kvarten.

Har provbakat lite i min nya muffins plåt som jag köpte i måndags, det blev hallon blåbär väldigt goda.
Ska åka till mamma (min chef) på jobb möte, vet inte men det känns som att det lurar något allvarligt i luften.
Men alla kunde tydligen inte komma så det är nog säkert bara nyheter som ska införas.
Vi har börjat med en supergod tacopaj föresten, kom in o prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar