torsdag 8 juli 2010

Underbara natur


Det är den verkligen om det nu inte är så att man är allergisk mot gräs o får sitta inne,
det lät som mina dagar nu för tiden.
Jag älskar verkligen sommaren men inte gräset o speciellt inte dom 6 stora åkrarna med gräs utanför mitt hus.
I tisdags slog dom gräset men det blev inte ett dugg bättre för det, var ute igår i en halv timme sen var det kört fick till och med blåsor på läpparna o det har jag aldrig fått förut.
Har fått ny medicin idag så vi får väl se om den funkar det var det starkaste man kunde få,sen är det sprutor o det är verkligen det sista jag vill.
Jag ryser bara av tanken på sprutor.

Har tagit ur håret idag känns tomt men det är faktiskt skönt den här gången, vet inte om jag ska sätta i nytt eller inte.
Ska prata med Johanna om hon kan lägga nya slingor får väl se om jag ska vara blond eller inte det har jag inte bestämt än heller.
Stora beslut att ta haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar