lördag 31 juli 2010

Äntligen



Nu äntligen har vi hämtat mina saker, allt var väl inte i sitt bästa skick men det går att lösa med lite lim.
Nu har jag äntligen bestämt mig för hur jag ska ha det i Alex rum, hittar ingen bra tapet så det blir målat i stället.
Så skrivbordet som är med på bilden ska jag limma skivan o sen måla det och den ljusa stolen ska jag oxå måla o ha i hans rum.
En stor kille ska ju ha ett eget skrivbord, så man kan sitta i fred på sitt eget rum o måla.
Allt har väl inte en bestämd plats än men det brukar lösa sig ganska snart.

Måste fara till Borlänge o köpa lite färg för den är helt slut, så nu står det ett bord, ett skåp, en bordsskiva, ett skrivbord, o troligen några saker till på kö för att målas.
Fast jag är sugen på att åka redan nu men det börjar bli drygt att bara åka o åka.
Så jag får ta det en annan dag.
Ha en trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar