torsdag 22 juli 2010

Bättre sent än aldrig


Igår ringde jag till lantliv för jag hade fortfarande inte fått min tidning o idag bara en dag efter ligger den i brevlådan.
Så nu har jag avnjutit en rabarber jordgubbes muffins o den senaste lantliv.

Har fått väldigt dåliga nyheter idag, det kanske inte blir någon semester i Grebbestad i år.
Men det är inte vårat sommar hus så i o med det är det inte vi som bestämmer i slut ändan.
Fast man har ändå rätt att vilja gråta när alla semester planer går i stöpet typ en vecka innan man ska åka.

Nej nu får det vara nog med dåliga nyheter nu kommer det lite goda jag har hittat ett eget sommar hus till oss, MEN.
Där kom det! om någon har nio miljoner att låna mig så blir det en bra semester i år.
Fast jag kan inte betala till baka på en gång,

Äsch det löser sig säkert till det bästa håll tummarna
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar