tisdag 13 oktober 2009

Ta tillvara


Det blev inget tullvippan det blev Tatillvara och Emaus istället.
Hittade på lite fina saker en madonna i gips och en jätte fin väska mm.Det blev även en sväng på kupolen, en hel timme innan pojkarna tröttnade ur.
Fast Alex skulle få nya skor så det blev en morot.
Nu längtar jag ut o få måla lite.
I morgon ska jag jobba gud vad lat man blir när man är ledig, jag vill vara ledig.


Har nämligen hitta en lite guld gruva hos en släkting till Jimmy . Han lovade att vi skulle kolla där någon dag.Jag får aldrig kolla bland hans saker annars men när vi hämtade hans vinterdäck i söndags, då passa de jag på att smyga upp på vinden i uthuset (lite olydig jag vet).Men den som söker han finner.
Hade bara mobilen med mig så jag kan inte bjuda på några bilder för det var så mörkt så det syntes nästan ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar