onsdag 21 oktober 2009

Charlies lekland

Idag skulle jag Alex o Deus åka o på Charlies lekland i Borlänge.När vi hade kommit halvvägs säger Deus att han inte orkar leka så vi ringde moster Angelica så Deus var där i stället. Innan vi åkte hem blev vi ju tvungna:) att ta en vända inne på loppisen precis bredvid.Här är fynden hittade på två tapeter, den med klöver på ska jag ha på lilla toaletten uppe det tänkte jag länge men den blir ju aldrig klar.Den ljusa ska jag nog ha i köket för jag vill tapetsera om där även sätta bröstpanel. Får se om nyansen är rätt men det var ju inte så jag blev ruinerad på köpet .
Sen blev det skyltar med numer och några glas prismor att hänga i granen sen (det ska börjas i tid).Har aldrig gillat det stället allt brukar var dyrt o jag hittar ingen ting, men idag var det inget problem kunde ha köpt hur mycket som helst.

Igår var glädjen stor fick ett sms om att mina kuddöverdrag som jag beställt från HM home hade kommit.Dom gjorde sig bra på soffan i hallen, bara att nu måste jag fixa om lite där.Det har varit samma så länge nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar