söndag 18 oktober 2009

guldjakt på vinden

Har varit hos olov idag och tittat lite på hans vind.Sen tittade vi lite i härrbrädet och i uthuset.
Hur kan man ha så fruktansvärt mycket fina saker som bara står o förfaller.När det faktiskt finns någon som vill ha o vill använda.Men jag fick bara med mig ett fat i trådslöjd.Men efter vad jag sett idag så kommer det säkert att krävas en massa tjat o en hel del mutor, så kanske han mjuknar så jag kan få ett nytt köksbord o en hel hoper nya fina stolar. Har även sett ett fint skrivbord ja jag vet inte allt o det bara står där.Den som har mest saker när dom dör vinner.Jag o Jimmy ligger rätt bra till men än är det inte slut.

Måste försöka skriva ihop en bra annons som jag kan sätta upp.Tänkta annonsera lite smått på Ica o Konsum här runtom kring.Sen måste jag ta ner skyltarna så mamma kan skriva om dom , det blir nog bara vitt med svart text. Så att alla kunder om det nu kommer någon hittar rätt.

O jag kan inte sluta drömma om bordet, om jag tänker hårt kanske han ringer o säger att jag får det. Tänk Tänk Tänk Tänk nej inget händer . Rackans vilken otur har nog inga telepatiska krafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar