fredag 11 mars 2011

Sugen på


Har hittat den här gruppen på nätet, o den skulle bli perfekt ute på verandan.
Så jag tänkte övertala Jimmy när han kommer in. Det stog att det var ett par veckors leverans tid o det gör ju inget men då är den här när när våren kommit.

Nu är jag trött på att vara sjuk så nu har jag duschat o klätt på o äntligen känner jag mig lite piggare, men jag blir kvar i soffan ändå.
NU är jag trött på pizza o annat snabbt o fett så blir det när Jimmy ska göra o han har som vanligt inte har tid att göra något riktigt.
Nu är kylen tom o jag orkar inte åka o handla o Jimmy hade fått nått bra jobb så han skulle jobba hela kvällen. Ooooo det har ju aldrig hänt förut.
Så vi ska försöka åka o handla imorgon, skönt att få komma ut.
Ha en bra helg

2 kommentarer:

  1. Snygga utemöbler, påminnner lite om våra som vi fick i gemensam 30års present i sommras. Jag gillar dom skarpt.
    Vet hur det är me en gubbe som bor i garaget, min jobbar juh dock inte, men han har ju en dragracingbil att bygga klart istället. Han se honom hela 30 min nu imorse innan han försvann ut. :P

    SvaraRadera
  2. Ja jag hann aldrig säga det till honom i fredags han kom in så sen. Igår fick jag chansen att göra lite reklam när vi satt ute. Så nu nu tror jag att han är lite sugen oxå. Jag använde ord som när vi har bytt, o vi ska byta.håll tummarna
    Ha det kram

    SvaraRadera