tisdag 8 mars 2011

sitter o planerar


Sitter o kollar på sänggavlar o matbord o letar inspiration. O nu har jag hittat en fantastisk sänggavel en sådan här vill jag ha. Fast den här sys upp till varje kunds önskan så den lär väl ska kosta mulltum, så det blir nog till att göra en egen.
Men jag har en bild över hur jag vill ha vill ha det i sovrummet o tro mig så ska jag ha det. Ut med det lantliga blir det i allafall. Men det ska finnas en bra ritning o beskrivning på hur man gör en fin sänggavel på hemmakanalen, äntligen hemma gjorde en förut.
OOO vad jag seglar i drömmaras värd just nu känner jag, skulle kunna börja nu.
Får tjata lite på Jimmy så att målarjimmy kan komma hit, behöver fråga några saker om köket som jag vill göra. Och då kan jag ju passa på att dra sovrums idéerna oxå haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar