lördag 20 november 2010

Ursäkta ordvalet



KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS.
Ja just nu vet jag inte var jag ska börja men jag blir så jävla arg o less.
Inte nog med att vi har fått råttor/möss, har köpt någon ultraljuds apparat för sex hundra spänn. Nog fan hade dom varit här ändå, så just nu är jag inte så nöjd över den.
Så nu återgår vi till det beprövade råttfällorna laddade med ostkrokar.

O TV jäveln har gått sönder o boxern är dum i huvudet hur mycket skit ska man behöva ta ooooooooooo så jävla arg jag är just nu.
Var nyss inne på netonnet o kollade på en ny TV orkar inte krångla med kvitton o försäkringar o skit. Får ta det när den nya har kommit.

O den där jävla pannan är det skit med hela jävla tiden, har haft rök gas explosioner.
Så alla min vita möbler är inte så jävla vita längre.
Orkar inte ens se det orkar inte ens börja om.Ska skita i ett gå in där för evigt.
Hörde ni det jag tänker inte fylla pellets en enda gång till.

Nej men vet ni vad mitt i denna missär så är det slut på batteri i datorn, o det bästa med det är att det är glapp i sladden så det går typ inte att ladda ändå. Så den måste vi lämna in på lagning oxå.


ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårkar inte mer.
När ska det bra komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar