torsdag 18 november 2010

Färdigt


Nu är Alex rum färdigt, det är lite små fix kvar sen får ni se.
Jag o pojkarna ska fara ner till staden på lördag o klippa oss hos Johanna, då ska jag fixa dom sista sakerna sen blir det lite små målning. Sen ska jag byta sladd på en lampa o det känns lite som en mardröm, jag kan byta kontakt det är lugnt. Ska ha tag i svart symaskinssladd hoppas det finns på lampaffärer, nån som vet?.

Löst lite s.k.i.t. idag känns som en lättnad o jag lovar den migrän jag haft i flera dagar har äntligen lagt sig, finns gränser för vad kroppen orkar. Känner att nu kan jag le, o sorry men jag får faktiskt det.

Hur kan det vara så svårt o hitta den rätta vägen i livet, känns som att mycket av mig sitter på utsidan just nu. kännde idag att jag tog två steg framåt eller som man kanske ska säga fick två vuxenpoäng. Ska inte tänka inatt utan jag ska sova.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar