måndag 15 mars 2010

Det kan aldrig bli för många


Det är helt omöjligt. Hittade denna fina rosa kanna på dollarstore när jag var där förra veckan o handlade strunt, endast 30 kr. Även om jag inte vet vad jag ska ha den till så är den min o den är så fin.
Hann med en tur till tullvippan oxå där denna fina kuvert väska fick följa med hem, fanns lite dåligt med saker många hyllor är tomma vilket är riktigt trist. Denna låg på¨avdelningen "källaren" så priset var väl överkomligt endast 3kr.

Jobbar o står i hinner nästan inget annat så tyvärr kan jag inte säga ja kom hit ni för det är så stökigt att jag skäms. Men nu till helgen ska jag bara ta det lugnt städa o hinna njuta lite av solen, försöka skotta av verandan så jag kan öppna dörrarna igen. Så ska jag baka lite o sätta mig på verandan i solen o läsa nya Lantliv och Drömmhem o trädgård.
Ha det så bra o njut av solen kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar