torsdag 17 maj 2012

seriöst

Fattar inte vad jag tänkte på den dagen jag köpte en ljusgul sidenklänning, den är så sjukt ful.

Flyttar runt den i garderoben hela tiden o varje gång jag ser den så hatar jag den lika mycket.

Den duger inte ens att sova i fy så hemsk är den bläää. Är nog ingen ide o försöka sälja den för det lär väl inte finnas någon där ute som är i någon gul korkad dimma o bara jippi den vill jag ha, haha :*).

Håller på o viker om garderoben den har varit ett bombnedslag i flera veckor. Sen tvättar jag o viker in den torra tvätten sååå kul :*) men skönt när det är klart.


Har varit på Ikea idag med min syster johanna, dom får sitt hus på måndag så det behövdes lite saker dit så hon storshoppade.

Jag behövde inget speciellt var mest med som smakråd o sällskap, men det blev lite förvaring till garderoben en badrumsmatta o ett doftljus. :-)

Men vi var inne på valbo köpcentrum först o där hittade jag två tröjor, så lite hittade jag oxå :-)


Njut av lite hockey nu för det gör inte jag puss på er :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar