lördag 18 juni 2011

härlig lördag

Först fick vi besök av Karin o barnen sen åkte pojkarna på kalas hos grannen.
O då passade jag på att åka till kupolen behövde några saker till fredag osynliga trosor o en klister behå o jag hittade det o några andra saker.
Det var så mycket folk alla var som galna det var ju rea sorry men jag gillar inte rea, allt hänger o en enda röra skorna ligger i högar eller står proppade på hyllor.
O då ser man ju ändå inte hur sakerna ser ut, nej snyggt o prydligt ska det vara. Gud vad snobbig jag lät haha.

Nu äntligen kom jag ihåg att gå in på cervera o titta på Karin o Andreas önskelista inför bröllopet.
Så nu är det bara att bestämma sig en sak som direkt blev utesluten var kitchenaiden 5000 kr, så mycket vill jag inte lägga. Några saker kändes jätte tråkiga att köpa serveringsbistick tillexempel men jag blev rätt sugen på pastamaskinen så har ingen köpt den nästa gång så blir det nog den. :-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar