lördag 5 februari 2011

Ibland tänker man för mycket

Känns som att jag har det idag o kommit fram till några saker. Bla att göra saker för människor man inte känner är så otacksamt, som kvinnan med kransarna hon skulle hämta dom i onsdags idag är det fredag. Att det är dyrt att handla på Ica maxi. Sova är skönt o städa är tråkigt. O jag tror att mina barn kommer bli normala även om man inte kan spegla sig i golvet. För mamma är lite lat o sov till elva i morse o sen såg hon på tv o for o handlade. O istället för att städa efter det åkte vi o åkte skridskor, det var så fruktansvärt kul. Jimmy ville åka i mon igen o jag med för den delen, pojkarna var jätte duktiga o med lite mer träning så blir man bara bättre. O göra saker med familjen går före hinner brumma över golvet i mon.
Nu ska jag sova god natt
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar