söndag 23 maj 2010

Födelsekalas


Har plockat o fixat med alla saker jag köpte på Ullared fått ordning i garderoben och rensat bort en massa, som jag ska fara Röda korset i Djurås med.

Sen åkte vi till gimmen på morfars 84års kalas och fick älgkött sås o potatis så gott.
Nu äntligen är mammas glasveranda färdig så vi kunde sitta där ute o titta på haglet som öste ner.
Svårt att tro att det var så dåligt väder för bara några timmar sedan för nu lyser solen o himlen är helt blå.

Idag har jag äntligen hämtat min cykel vilket jag bara skulle ha gjort i typ fem år.
Det var någon som snodde den när jag bodde på Östermalm sen fick jag tillbaka den kvaddad jätte snällt. Jag har önskat mig ett nytt bakdäck i morsdags present,
det fattas några reflex o framlyckan är borta men det kan jag leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar