torsdag 25 februari 2010

Sista dagen


Ja i mon är det sista dagen som jag jobbar för trafikcaféer lite blandade känslor fast samtidigt så ska det bli jätte skönt.
Sorry men man kan inte får en bättre chef än den jag ska få (mamma), jo förresten tack mamma för omplåstringen idag när jag skar mig. Ja jag skar av en ganska stor bit av tummen o jag är så känslig för blod o smärta usch ryser när jag tänker på det.
Till och med Jimmy höll med om att det var rätt rejält, det började rinna o han hade bra plåster i garaget . Jag vågade knappt titta kunde ha tuppat av fy vad jobbigt det är med sår o blod .En eloge till er som jobbar inom sjukvården.

3 kommentarer:

  1. Vad ska du göra? :) Eller ska ni byta namn? :D

    SvaraRadera
  2. Ja från måndag tar mamma över och jag sak börja jobba heltid igen. Vi kommer att byta namn. Men vi kommer fortfarande att göra allt som vi gör nu. kram

    SvaraRadera
  3. Aha okej! :D Najs! Trodde först du skulle sluta ! :O hahaha

    Kram

    SvaraRadera