söndag 31 januari 2010

snabb tur


Idag blev det en snabb tur till tullvippan hittade denna super fina sjal även denna tavla, vet inte riktig vart jag sak sätta den än men det löser sig.

Räck upp handen om du behöver typ en och halv vecka för att måla en spegel och en liten byrå. Jag räcker upp min så långt det går skäms nästan när jag tänker på det, o det värsta är att jag inte ens är klar än.

Igår tog jag o mamma och Deus en tur till Ludvika och Grengesberg men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. När vi kom till Grengesberg var det stängt på båda loppisarna vi skulle till och i Ludvika den loppisen som vi såg fram imot mest gav ingen ting.
Men ett riktigt stort Men vi hittade en super klädaffär mitt inne i stan tyvärr mins jag inte vad den hette men allt var super fint, det blir en vända dit när våren och sommaren närmar sig när man kan ha klänning. Redan nu fanns det jätte mycket fina klänningar ville ha allt. Det blev bara en väska det får bli en bild på den i mon nu ska jag kolla på film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar